close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתי מומלץ לעשות ניתוח בריאטרי?

מערכת שורשל שבט, תשפג21/02/2023

ניתוח בריאטרי הוא סוג של הליך הרזיה המסייע לאנשים הסובלים מהשמנת יתר לרדת במשקל. מתי הוא טוב?

תגיות:
צילום: freepik

ניתוח בריאטרי הוא סוג של ניתוח הרזיה המסייע לאנשים הסובלים מהשמנה לרדת במשקל ולשפר את בריאותם. זה יכול להיות טיפול יעיל לאנשים שאינם מסוגלים לרדת במשקל באמצעות דיאטה ופעילות גופנית בלבד. ניתוח מסוג זה הופך לפופולרי יותר ויותר, מכיוון שהוא יכול לעזור לאנשים להגיע לירידה משמעותית במשקל בפרק זמן קצר יחסית. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של ניתוחים בריאטריים הזמינים ונדון בסיכונים וביתרונות הקשורים בהם.

ניתוח בריאטרי
ניתוח בריאטרי הוא סוג של הליך הרזיה המסייע לאנשים הסובלים מהשמנת

צילום: freepik
יתר לרדת במשקל. זה כרוך בביצוע שינויים בקיבה ו/או במעיים כדי להפחית את כמות המזון שניתן לאכול ולספוג. סוג זה של ניתוח הופך לפופולרי יותר מכיוון שהוכח כי הוא דרך יעילה להשיג ירידה במשקל לטווח ארוך ולשפר את הבריאות הכללית. במאמר זה נדון בסוגים השונים של ניתוחים בריאטריים, הסיכונים והיתרונות שלהם, וכן מי עשוי להיות זכאי להליך מסוג זה. ניתוח בריאטרי הוא סוג של הליך הרזיה המסייע לאנשים הסובלים מהשמנת יתר לרדת במשקל. זה יכול להיות דרך יעילה לשפר את הבריאות ולהפחית את הסיכון לבעיות בריאות חמורות הקשורות להשמנה, כגון סוכרת מסוג 2, מחלות לב ודום נשימה בשינה. ניתוח בריאטרי מומלץ בדרך כלל לאנשים שניסו שיטות אחרות לירידה במשקל ללא הצלחה. מאמר זה יספק סקירה כללית של הסוגים השונים של ניתוחים בריאטריים הזמינים והסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בהם.

השמנת יתר
השמנת יתר היא דאגה גוברת בבריאות הציבור המשפיעה על אנשים מכל הגילאים והרקעים. זה נגרם משילוב של גורמים, כולל תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית וגנטיקה. החדשות הטובות הן שניתן למנוע ולטפל בהשמנה באמצעות שינויים באורח החיים כמו אכילת מזון בריא, פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת. עם החינוך והתמיכה הנכונים, נוכל לוודא שלכל אחד יש את הידע שהוא צריך כדי לעשות בחירות בריאות שיסייעו במניעת השמנת יתר. השמנת יתר היא בעיה הולכת וגוברת המשפיעה על אנשים מכל הגילאים והרקעים. זה נגרם מחוסר איזון של צריכת אנרגיה והוצאה, מה שמוביל לעלייה לא בריאה במשקל. ההשפעות ארוכות הטווח של השמנת יתר יכולות להיות הרסניות, הן פיזית והן נפשית. כדי להתמודד עם הבעיה, חשוב להבין את הסיבות שלה ולפתח אסטרטגיות למניעתה.

השמנת יתר היא בעיה הולכת וגוברת בחברה של היום, כאשר יותר ויותר אנשים סובלים ממנה. זהו נושא שאין להקל בו ראש, מכיוון שהוא עלול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות ואף למוות. הגורמים להשמנה מורכבים ומגוונים, החל מבחירות אורח חיים ועד לנטייה גנטית. למרבה המזל, ישנם טיפולים זמינים כדי לעזור לאלה הסובלים מהשמנה לנהל את מצבם ולנהל חיים בריאים יותר. במאמר זה נדון בגורמים להשמנה, בהשפעותיה על הבריאות ובטיפולים הזמינים לסייע לנפגעים ממנה.

רוצים לדעת עוד בנושא? זה הזמן להיכנס לאתר https://www.bariatric.org.il

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה